Zašto koristim RSS reader i društvenu mrežu Flipboard

FlipboardKoristim različite servise za pohranu fotografija (Instagram, Flickr, 500px) i društvene mreže (od Twittera, Facebooka, Linkedina, Tumblra). Sve vrste portala, blogova pomoću RSS servisa Google Reader po mnoštvu kategorija pratim samo na jednoj aplikaciji za iPad. Radi se o RSS servisu a u zadnje vrijeme društvenoj mreži Flipboard. U najnovijem updateu Flipboard mi omogućava da kreiram svoje magazine, mogu ih dijeliti sa drugima i isto tako pratiti meni interesantne (nešto poput servisa paper.li). Magazine kreiram od sadržaja osoba koje pratim na Twitteru, drugim društvenim mrežama. Sve interesantne linkove, fotografije, video sadržaje, tvitove te vijesti sa Google RSS readera dijelim sa svojim prijateljima i pratiteljima na društvenim mrežama.

Poznanici koje susrećem misle da sam hiperaktivan i da cijeli dan visim na društvenim mrežama, pogotovo na Facebooku. Ljudi još uvjek ne shvaćaju smisao društvenih mreža, ja samo dijelim sadržaj koji čitam u Flipboardu i pratim meni interesantne osobe, Facebook stranice, Twitter profile ili grupe na Facebooku ili Linkedinu. Konkretno, ne interesiraju me tračevi mojih susjeda, chat i upoznavanje sa osobama koje gotovo ne poznajem već me interesiraju edukativni sadržaji i iskustva korisnika iz različitih oblasti rada i života. Na žalost sam u manjini. 🙂

Praćenje sadržaja na Flipboardu je više nego elegantno. Listate ga kao da se radi o novinama magazinskog tipa, pogotovo je interesantan Twitter jer čovjeku koji ga tek upoznaje omogućava prikaz videa, slika, naslova i slika sa portala, ako je neko tvitao link. Sve to možete u samoj aplikaciji podjeliti, interesantan sadržaj koji želite označiti u favorite, označite. Možete komentirati, lajkati i podjeliti sadržaje sa Facebooka.

Flipboard

Flipboard

Preporučam da svoje profile na društvenim mrežama kako treba. Ja iz kurtoazije prema ljudima, lajkam njihovu Facebook stranicu, postavim ga u grupu Interesa koji možda uopće neću pogledati. To isto možete napraviti sa listama na Twitteru.

Flipboard

Flipboard

U zadnje vrijeme me ljuti odustajanje Googlea i najava gašenja njegovog Readera. Za njega sam našao zamjenu. To je RSS servis Feedly. Međutim, mene interesira što će napraviti Flipboard jer je na njemu ovaj servis integriran. I na kraju da naglasim da je meni najomiljenija aplikacija, Flipboard, dostupna na iOS i Android platformi. Za korisnike na računalu postoji aplikacija za Windowse 8. Ja sam još na sedmici pa vam ne mogu prezentirati screeshote.

Flipboard

Flipboard

Prikazujem one koji su mi dostupni, sa iPada. Ako niste korisnik servisa koje sam do sada naveo Flipboard vam nudi mnoštvo sadržaja, praćenja vijesti, mnoštvo magazina, sve preko svog RSS servisa uglavnom na engleskom jeziku.

Oglasi

2 comments on “Zašto koristim RSS reader i društvenu mrežu Flipboard

Komentiraj

