Aplikacija FileApp za povezivanje iPad/iPhone uređaja sa PC

FileAppKako jednostavno preko Wi-Fi lokalne veze povezati vaš omiljeni mobitel ili tablet, iPhone/iPad sa PC? Odabrao sam najjednostavnije i besplatno rješenje pomoću aplikacije FileApp. Pronađite u App Storeu navedenu aplikaciju i instalirajte je. Startajte FileApp i omogućite dijeljenje foldera Start Here preko Wi-Fi. Ako ste ispravno pokrenuli dijeljenje foldera pojavit će vam se jedan link sa adresom, npr. kod mene je ftp://192.168.1.25:2121 . Radi se o IP adresi FTP servera koji omogućava transfer datoteka bez upotrebe žice i neizostavnog iTunesa.
To bi vam na iPadu 2 trebalo izgledati kao na sljedećoj slici.

File App

Nakon što ste na iPhone/iPad podesili dijeljenje preko Wi-Fi, sjednite za svoje računalo i pokrenite Windows Explorer.

FileAPP

U adresnu traku upišete IP adresu FTP servera sa portom na vašem mobilnom uređaju.

File App

I na kraju vaš PC je spojen sa iPadom te možete krenuti sa prebacivanjem datoteka, bilo da se radi o filmovima, glazbi, e-knjigama itd.

FileApp

Na sljedećoj slici prebacivao sa film čija je veličina bila 1GB. Sam transfer je trajao oko 5 minuta što je zadovoljavajuća brzina prijenosa.

FileApp

Datoteke koje sam želio prenjeti našle su se na iPadu 2 u folderu Start Here od aplikacije FileApp.

FileApp

Oglasi

4 comments on “Aplikacija FileApp za povezivanje iPad/iPhone uređaja sa PC

  1. Povratni ping: Kako gledati filmove na iPhoneu/iPadu, moja iskustva. | Nikola Damjanović – Blog

  2. imam jedan problem, meni se kad upišem ip adresu u explorer pojavi ono ‘ The page cannot be displayed’ a sve sam napravio kako treba.. zelio bi vise izbjeci itunes i preko ovog prebacivati datoteke, ali tu je zapelo.. kako dalje? unaprijed hvala

Komentiraj

