Mobilne aplikacije za Web servis za pohranu fotografija Picasa

PicasaNovogodišnji praznici su za nama i vrijeme je da pohranimo nezaboravne uspomene, koje smo napravili sa svojim digitalnim fotoaparatom. Kreiramo fotoalbume i pohranimo ih na neki od Web servisa. Moj omiljeni servis za pohranu fotografija je Picasa. Tijekom praznika svojim prijateljima ste se pohvalili svojim mobilnim gadgetom i pokazali mu na njemu fotografije koje ste napravili prije deset-petnaest godina.

U zavisnosti od mobilnog uređaja koji posjedujete, aplikacije za prikaz fotografija sa servisa Picasa su vam dostupne na svim platformama, bilo da se radi o iPhone/iPad uređaju na iOS-u ili nekom gadgetu na operacijskom sustavu Android, Blackberry OS-u. Nisu mi dostupne platforme na Simbyanu ili Windows Mobileu te vas molim ako čitate ovaj blogpost da komentirate aplikacije na njima. Ja sam svojim prijateljima pokazao sliku njihove kujice Tori od prije 10 godina i bili su sretni.

Pregledavanje fotografija sa Picase najugodnije mi je na iPadu 2 iako aplikacija na Androidu ima više funkcija. Nezaobilazna mogućnos vašeg albuma fotografija je mogućnost dijeljenja sadržaja albuma preko maila ili društvenih mreža.

Picasa

Picasa

Blackberry mi je na dohvat ruke u svakom trenutku, pored telefoniranja na njemu mogu pogledati fotke preko aplikacije vCasa. Aplikacija nije besplatna, košta 3$ dok su aplikacije na iOS-u i Androidu besplatne.

Picasa

Picasa

Picasa

I na kraju Picasa na tabletu sa OS-om Android.

Picasa

Oglasi

Komentiraj

