Android tablet, ePad 10″, iskustva

ePad 10"Android tablet, ePad 10″ sa procesorom ZT-180 od 1Gb, RAM memorijom 512Mb i internom memorijom od 4Gb, moram priznati, nije kao iPad ali je isto tako dobra i moćna naprava. Cijena mu je od 1500 do 2000 kuna ali sa operacijskim sustavom Android 2.2 super funkcionira. Imao sam malih problema sa downloadom aplikacija u Marketu. To sam uspješno riješio napravivši update nove verzije Androida 2.2 i instalacijom najnovije verzije Marketa.
 ePad 10″ vam omogućava gledanje DivX, Xvid, AVI filmova u HD rezoluciji. Player ne omogućava prikaz titla iz .srt i .sub datoteka tako da isti morate zalijepiti na film u nekoj od aplikacija.
Pored gledanja filmova, ePad vam pruža mogućnost surfanja moblnih i standardnih Web stranica sa mogućnošću povećanja. Da biste gledali filmove, čitali različite elektroničke publikacije potrebna vam je Micro SD kartica. Ja koristim one od 4Gb. Sa većim, npr. od 8Gb zna biti problema sa mountanjem.

Na Marketu možete naći mnoštvo korisnih a besplatnih aplikacija. Omiljene su mi Horvat Andro ( domaća ), TuneIn sa mnoštvom lokalnih i stranih radio postaja. Zgodna mi je aplikacija World Newspapers sa mnoštvom News i drugih novinskih mobilnih Web portala. Tu je neizbježan Facebook i Twitter. U Marketu je dostupna i Amazon Kindle aplikacija, tako da možete kupovati i čitati elektroničke knjige ovog online shopa.
ePad putem HDMI priključka sadržaj možete prikazivati na velikim monitorima i projektorima te nam omogućava prezentaciju sadržaja. Nisam primjetio da ePad možete kupiti preko poznatih trgovaca već preko Njuskalo.hr .
Ako imate bilo kakvih problema sa ovim tabletom ili želite znati gdje kupiti ePad, možete mi se obratiti za savjet.

Oglasi

65 comments on “Android tablet, ePad 10″, iskustva

  1. Svaka čast! Uspio sam. Malo me zbunjivao video, sve super dok on ne dođe do zelenog polja. Onda on klikne na setting i nešto upisuje, a kad sam ja kliknuo tražio me password. Tad sam iz očaja kliknuo na start i sve se samo instaliralo. Još jednom puno hvala!

  2. Vidim na netu probleme sa epadom i skypom, ima li tih problema i dalje ili skype radi normalno na epadu sa verzijom 2.2.

    Nemam taj uređaj no namjeravam ga nabaviti kao ebook reader, a korisno bi bilo da mu radi skype ili neki drugi voip npr betamax. Video pozivi su mi manje bitni.

  3. Za 2.1 znam , jer su svugdje po netu takvi problemi. No za 2.2 nema na netu iako se kosooki kunu da radi. I ako ti nije problem probaj i neki voip klijent premda vjerujem da oni rade.

  4. Pozdrav imam pitanje imao sam namjenu da uzmem jedan takav uredjaj,ali cu ga dobiti na poklon, trazim savjet, ovo bi bio uredjaj za koji sam zagrijan: 10.2″Flytouch 3 Android 2.2 Flash 8GB Tablet.
    Jel me mozete posavjetovati ako imate neke sugestije.

    Zahvaljujem se jos jednom

  5. Dobio sam navedeni uređaj na poklon, zanima me kako instalirati android market te flash? da li ih bootamo s kartice kao update androida ili nekako drugačije. isto tako koji antivirus staviti na ZT. radi se o zt 512 4 gb. hvala

  6. Evo da i ja napišem mišljenje o ZT 180 512 4 gb. Kupljen preko ebaya za 200 usd i stigao za nekih 15 dana. Preko carine prošao bez problema, vjerojatno im gužva pa nisu niti gledali. Odmah da kažem za one koji misle kupovati, a nisu sigurni – koliko platiš toliko i dobiješ. vanjski izgled je sličan ipadu, veličinom no ne i debljinom, tj. zt je malo deblji. Primjeti se jeftinija plastika, malo škripi dok ga držite i pritišćete. Sami ekran je ugodan za gledanje, touch radi izvrsno, nemam zamjerki. Kod rotiranja je malo drugačija stvar, dosta je usporen, tj. kad ga rotirate treba pričekati skoro 2 sekunde prije nego uređaj rotira pozadinu. Instalirao update od 24.03. i nisam primjetio veliku razliku. Što se tiče marketa nisam instalirao update jer je isti radio odmah, skinuo antivirus avg, radi. Za gledanje filmova skinuo mvideoplayer – isti omogućava i titlove (titl mora imati isti naziv kao i film) sve radi ok. Baterija s uključenim wifi traje oko 2,5 sati, bez njega oko 3,5 sati. još ga testiram no sve u svemu, ako ne očekujete prviše uređaj će vam se sviđati, i još jednom napominjem ne uspoređujte ga s ipadom. Ocjena od 1 do 10, dajem 6,5. još ću ga malo testirati pa vam javim ostale stvari. pozdrav

  7. Jedno pitanje, kak maknuti instalirane appse koji su došli s uređajem, tj. tvornički instalirani. novi apps se uninstaliraju bez problema,ali stari kao facebook ili mail se ne mogu, ili mogu? Ako netko zna neka mi odgovori. Hvala

  8. Imam probelm sa tabletom pa ako mi moze neko nesto reci. Dobio sam ga na poklon i radio je ekstra odjednom kad upalis ga onaj cikica znaci ne funkcionise uopste, samo cikica zamrznut??? Unaprijed zahvalan

  9. Bok…
    Evo i ja sam kupio,radio je super ali evo od danas mi prestao radit touch i nemogu nista.imam verziju 2,2 512ram i 4g hard.
    sto da radim?da probam firmware zamjenit ili?
    katastrofa.
    restartam ga ali opet isto…upali se i nemogu nista.rotacija ekrana radi i sve ali nista nemogu.
    pomoć?

  10. Pokusao sam ali mi bude system will bot in 5,4,3,2,1, i onda se opet normalno upali.
    jel kad se flasha bude nesto drugo ili kao i meni ovo?
    pise mi da je verzija 0.6.3.1
    i da dok se pali pa pise androdi prije su iza toga bile tocnike a sad je kosa crta dole.
    lol
    sto da jos pokusam?

  11. Jesam…stavio sam tvoj zadnji pa i prvi i nista…
    probao sam obadva
    nece mi botat…neznam zasto!
    proba botat ali nece prode 5sek i normalno se upali…
    jel ima kakav noviji update?
    nece nista…kao da je zakljucan…sve radi ali ga nemogu odkljucat tj neradi touch!

  12. POZDRAV ,imam problem sa TABLET PC-om kad ga ukljucim samo zavibrira i pojavi se zeleni robot i to tako stoji.Sta bi moglo biti?Hvala unapred

  13. Od prije par dana i ja posta “ponosni” vlasnik 10 VIA8650 7″ Android 2.2 Tablet PC.Veoma sam nezadovoljan ali da vas ne davim,ko hoce možete ovde pogledati http://youtu.be/x5ewMKzO74A
    Jedan od problema je i sto su mi podesavanja na kineskom, i ako sam stavio kvacice za engleski.
    Hvala!

  14. namjeravam kupiti epad pa me interesuje da li ima podrsku za word i excel 2010,
    da li ima sve iste funkcije kao i ms office koji radi na windows-u.

    Poz.

  15. Pozdrav moj link,ukratko iimam Android 2.2 tablet ZT-180 v2. 512MB, 4GB: mislim čak kupljen od vas prošle godine,još uvijek sam jako zadovoljan tabletom ali imam problem sa HDMI izlazom. jednostavno ništa se ne dešava kad ga spojim na tv. u čemu je problem? treba neki bolji kabel ili aplikacija? hvala!

  16. Imam tablet VIA8605, 256 MB Ram, google android 2.3 i na istom desava mi se problem sa zvucnikom, ponekad samo šumi i kad ga skroz ugasim i upalim onda OK, i kad zakljucam par puta, nekad se opet ista situacija pojavi. Je li to do firmware ili? Hvala

  17. Dobar dan,imam kopiju tableta,android 2.2 i kad ga upalim onaj zeleni logo androida samo stoji i nista se vise ne desava,mislim da je treba ponovo instalirati softver.
    Bio bi vam puno zahvalan kad bi ste mi objanili kako to da uradim.Kako da spojim racunar s tabletom gdje da skinem instalacju kako gdje…Hvala vam puno!!!!!

  18. Model je wintouch WinPad-C08
    Zanima me kako da ga spojim s PC jeli preko micro kartice ili?
    a ne znam koliko ima rama jer takvog sam ga uzeo i nisam uspio upaliti.

    Hvala!

  19. Pozdrav,
    Pisem vam iz razloga sto imam jedan veliki problem, slican onom sto je imao Ante.. Nadam se da cete i sada da pronađete riješenje za njega. Naime imam ovaj tablet: http://www.youtube.com/watch?v=nX82vCcIj-c
    Dobio sam ga od prijatelja i normalno je radi sve do jedne veceri.. Naime imao sam neku aplikaciju za glavni meni i desktop koja je bila azurirana, vec je bila u upotrebi pa sam je i ja koristio.. Pokusao sam da tablet vratim na normalnu upotrebu desktopa i izgleda glavnog menija, pa sam deaktivirao i izbrisao navedenu aplikaciju kojoj napominjem ne znam ime.. Kad sam je izbrisao tablet se pokusao restartovati i nije mogao da se upali, zapne negdje na poceku i tako vrti sliku onih trokutica od pcele.. Ne znam sta mu je vjerujem da je bila vec sistemska greska i da je taj program prekrivao.. Zanima me mogu li da reinstaliram sistem i da ponovo koristim tablet, bez da koristim usb kabl koji ne znam ni kako izgleda niti isti posjedujem..
    Lijep pozdrav gospodine Nikola
    I unaprijed hvala

  20. danas sam dobila tablet acme TB708, odjednom se ugasio i sada ga ne mogu upaliti, baterija nije bila skroz prazna, stavim ga na punjac, a kad ga upalim pise mi android, ali se nece upaliti skroz, takodje ne prikazuje da se puni.. neka pomoc?

Komentiraj

